На базі допису в фейсбуці: ТУТ Я розумію, що до будь-якого міфу можна пристібатися... але все, що відбувається в даному шматі історії Локі під питанням у мене. Навіть питання повинності в смерті Бальдра. Хоча це - найменше серед питань, бо те, як аси вчинили зі сліпим братом Бальдра, котрий як раз встрелив в нього омелою... то взагалі, ІМХО - суд лінчу. Навіть не розібралися. Хоча імхо, дуже зручна така ситуація вийшла. Локі, який може перетворюватися на кого і що завгодно, на нього можна і треба списувати все, що потребує детального розслідування, бо так простіше. Хьот, якому Локі запропонував теж брати участь. Локі, якому, певніше за все було відомо і те, що це станеться, і те, що саме омела. Та до купи - було цікаво. Але скоріше - він просто все знав. Тільки питання тоді, чому тікав. Може - спроба змінити пророцтво? Знову цікавість? Бо, як на мене, дуже багато разів він робив певні речі зі видимою приміткою "а що буде, як я зроблю це?". До речі, стару велетениху, яка відмовилася плакати за Бальдром, я не вважаю, що то був переодягнений Локі. Мені видається, що то дуже яскравий, хоча і дуже інтуїтивний, приклад прислів’я "ти не 100 доларовий папірець, аби всім подобатись". Тобто, я точно можу сказати, що і цей папірець може комусь не подобатись. Чому якійсь тітці, що все життя прожила в печері, світу не бачила і взагалі не знає, хто такий Бальдр - сумувати за ним????? З якого переполоху? Але повертаюся до теми Локі і його кари. Питання, як аси вирішили, що в усьому винен Локі? Та просто так. Як кажуть: "Хто *****? Невістка!" Як якась ****ня - Локі. Взагалі, навіть не беручи до уваги тему з "blame it all on Loki", міфи вікінгів дуже яскраво демонструють серйозну тему з психології про само здійснювані пророцтва. Якась тітка, що вже давно померла, зі зла, через те, що її збудили, наговорила всякого, і, саме цікаве, Одін, який, начебто, дуже мудра істота, почав діяти в супереч логічному, притягуючи до реальності саме ті події, які Вьольва йому і напророчила. Навіть з покаранням Локі і з прив'язуванням Фенріра. З тим, що Одін надав Хель владу над царством мертвих, а Йормурганд поселив у світовому океані. Одін власноруч розташував усі фігури на шахівниці таким чином, аби Рагнарьок відбувся. До того ж, закріпив це неймовірно сильною печаткою у вигляді покарання Локі. Бо саме зі звільнення Локі і Фенріса все почнеться. Але і Фенріса, і Локі можна було не спутувати. Локи міг би не скаженіти в печері. Фенріс міг би і далі бути вірним другом і майже сином Тюру. А Тюр, певніше за все, все подальше життя сумує за улюбленцем. Бо Фенрір, окрім свого зросту, нічим не загрожував асам. Хель взагалі діє дуже мудро. Їй діла нема до всіх світів - тільки до тих, хто потрапить до неї. Але питання, як вийшло, що саме вона поведе, саме кожного, хто потрапив до її царства, на бій з асами і воїнами з Валхали????? Тут що має трапитись? Певніше - переконливі слова татка, якій збожеволів остаточно на скелі. Знову повертаємося до пророцтва, що відбувається через те, що закодовано на поведінку учасників. Єдиний рух в інший бік міг би змінити все. Якби Одін мав владу над самим собою, коли почув пророцтво. Може, в тому і сила Вьольви. Що б вона не сказала - навіть боги не можуть тому протистояти...Навіть Всеотець – наймудріший серед асів.
About anything: there are a lot of false conclusions based on biased ideas that grow around and only taking a step away from the center might give you ideas on what is actually the problem. Maybe more than one step away. But considering problems inside the hurricane...
Джерело картинки: The 501st Legion@FB From Jeffrey Brown's "Vader's Little Princess." Illustrated, April 23, 2013 Чорти його забирай, спочатку думала просто пройти повз, бо вже давня частина меморіз, але мене зачіпило саме те, що відбувається внизу. Тут я почала аналізувати всі ті ситуаціїї, коли діти таки неймовірно ідеальні... і зрозуміла, що то справжнісіньке диво, а не картинка. Нажаль, за історією все не так гарнюнько. А якби було гарнюнько... то не було б. Бо маємо справу з Анакіном. Але, я уявила собі ситуацію, коли Анакін все ж лишається джедаєм, має діток, виховує їх разом з Падме і щось таке трапляється... ну... трапилося б чи ні... то дуже довга історія, бо за лором, який вигадав ще Лукас, ті діточки мали б потрапити в храм ще малечею. А Анакін би лише спостерігав за їх розвитком, не маючи права навіть дивитися в їх бік, або може Падме б просто попросила свою сестру виховувати їх як своїх і жили б вони собі на Набу, їх би за тамошніми законами виховували, Лея б знову стовідсотково стала держ-службовцем, бо то її натхнення. Люк - то інша справа, певніше за все таки потрапив би до храму, або пішов би вчитися льотчиком. Але, як я розумію, на Набу то було б дуже суперечливе рішення. Хоча і не неможливе. Згадуємо Шіва Палпалича. Але точно були б і пошматовані плаття тьоті, і зламані пристрої, аби дізнатися, як воно влаштовано всередині. Саме це, певніше за все приховує сурове обличча Оуена Ларса, коли він дивиться на Люка, якого, виходячи з усього, кохає як сина, але не може допустити, щоб сталося щось подібне до того, що сталося з батьками дитини. Певніше за все стільки платтів Брі Органи, та плащів Бейла було перешито няньками на ляльок, що й разувати не потрібно. Бо у тих двох має бути стільки енергії, що вистачить підключити мережу на два Києва... а може і на дві планети.
Раптово зрозуміла, що коли чую російську мову, дуже сильно насторожуюсь. Вмикається захисний механізм. Якщо ще кілька місяців тому, вперше в житті відчувала абсолютний спокій, коли почала говорити рідною мовою, то зараз ловлю себе на думках, що, коли я переходжу на російську заради когось - можливо, людина тех, десь там в середені, може себе відчувати незручно через те, що до неї звернулися не українською. Навіть коли вона сама розмовляє російською. Бо то у мене так. Так, зізнаюсь, у мене травма. Хоча міряти інших по собі не можна, але якось воно так у мене виходить. Хто зна, у кого як воно переживається і болить. Тут - інша справа. Тут руськомовний ресурс, то можу відповідати вільно російською. Так само як на фейсбуці відповідаю мовами... намагаюсь відповідати мовами, якими до мене звертались... крім тих, яких не знаю. Але гугля в допомогу. До того ж, намагаюсь вчити ще мов. Хоча, чомусь вчепилася в ту латину і ніяк мене не відпустить. Зараз, коли мені кажуть, мовляв, дуже хотілося б вчити українську - кажу, що можу допомогти, навіть підкачати. Від самого початку. Але потім починається, мовляв, ні з ким вчити, ні з ким розмвляти...бляха, коли мене це зупиняло з японською? Навіщо є фільми, музика, книжки... та навіть люди, які тепер намагаються щосили вчити мову. Ба більше - є розмовні клуби для всіх. І тих, хто з нуля, і тих, кому просто здолати певні перепони. Як там кажуть: Хто хоче - знайде тисячу можливостей. Хто не хоче - тисячу причин.
АНДОР - в цілому, можу забрати свої слова назад, бо по тізеру нормально щось казати, як виявилось - не треба. Поки що за три серії - мені подобається. Стеллан Сказгард - неймовірний.
ЩЕ!!!! Дуже класна музика. Особливо третій епізод. Здуріти можна, як гарно.
OK, без палива, бо ще нічого не дивилася, крім тізеру. Але вже виникла купа питань до Андору. Починається стрілянина в якомусь типу складі, все, начебто, гарно і круто... але сама кінцівка тої самої стрілянини і викликає купу питань. Чому все почало сипатися так, наче там Вейдер зриває куски стін? Чому всі ті... АБСОЛЮТНО всі ті куски стін, що зриваються і падають додолу на ланцюгах? Чому все виглядає так, наче ти квест в Принці Персії проходиш? Чому Сказгард більшу частину усього часу просто стоїть? Чому взагалі вони розмовляли після того, як Сказгард відмовився давати гроші? Чому Сказгард задавав купу питань людині, яку знає вже, завдяки розвідці, краще за себе? Чому той довбень Андор розмахував пістолетом в обличча Сказгарду, залишивши дуже цінну штуку без нагляду? Чому він її взвгвлі залишив без нагляду?... У мене ще є питання, але ці виплили одразу. Я таки буду дивитись, але я не впевнена що мій мозок не скипить, тому буду охолоджувати його чимсь.